Pogoji poslovanja
Splošni prodajni pogoji spletnega portala AGROTEHNIKA
Splošni prodajni pogoji spletnega portala AGROTEHNIKA so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Zakonom o varstvu osebnih podatkov in določajo delovanje spletnega portala AGROTEHNIKA ter urejajo poslovanje med spletnim portalom AGROTEHNIKA in kupcem. Spletni portal AGROTEHNIKA upravlja Retra d.o.o., Praprotna polica 34, 4207 Cerklje na Gorenjskem, davčna številka: SI28828518.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu družbe Retra d.o.o..
Vizitka podjetja
Polno ime družbe: RETRA, trgovina s kmetijsko mehanizacijo, d.o.o.
Krajši naziv: RETRA d.o.o.
Naslov: Praprotna polica 34, 2407 Cerklje na Gorenjskem, Slovenija
Poslovna enota: Beleharjeva cesta 6a, 4208 Šenčur
Direktor: Matija Remic
Matična številka: 5851866000
Davčna številka: SI28828518
Telefon: + 386 (0)4 25 - 11 - 155
Telefon: + 386 (0)4 25 - 17 - 761
Mobitel: + 386 (0)64 19-14-22
Fax: + 386 (0)4 25 - 17 - 760
Spletni naslov: www.agrotehnika.si
E-pošta: info@agrotehnika.si
Banka: Sparkasse d.d.
IBAN: SI56 3400 0100 7736 759
BIC: KSPKSI22
Vpisan v sodni register: 20.3.1990
Dejavnost: G45.320 - Trgovina na drobno z rezervnimi deli in opremo za motorna vozila
Osnovni kapital: 8.763,00 €
Pomoč uporabnikom
Informacije o naročilih, dostavi in reklamacijah v zvezi s spletnimi nakupi:
- e-naslov: info@agrotehnika.si
- telefon: + 386 (0)4 25 - 11 - 155 od ponedeljka do petka od 8:00 do 15:00
- telefon: + 386 (0)4 25 - 17 - 761 od ponedeljka do petka od 8:00 do 15:00
- mobitel: + 386 (0)64 19-14-22 od ponedeljka do petka od 8:00 do 15:00,
Pomoč pri spletnem nakupu:
- telefon: + 386 (0)4 25 - 11 - 155, + 386 (0)4 25 - 17 - 761, mobitel + 386 (0)64 19-14-22 ali pisno po e-mailu: info@agrotehnika.si od ponedeljka do petka od 8:00 do 15:00
Aktualni delovni čas prodajalne v Šenčurju najdete na Google profilu.
Cene
Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Navedene cene veljajo za nakupe v spletnem portalu AGROTEHNIKA ter pisna naročila po elektronski pošti. RETRA d.o.o. si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila. Redne cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V primeru, da je podatek o ceni napačen oziroma v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa, hkrati pa se trudi poiskati rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
"Informativna cena" - pri izdelkih, ki niso na zalogi je navedena "informativna cena". To je cena, ki je bila veljavna, ko smo imeli ta izdelek zadnjič na zalogi. Izdelka z "informativno ceno" ne morete kupiti lahko pošljete le "povpraševanje". Na podlagi vašega povpraševanja boste prejeli ponudbo z aktualno ceno in dejanskim časom dobave konkretnega artikla. Aktualna cena izdelka je lahko enaka, nižja ali višja.
Naročila
- Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo z katerim potrjujemo prejem naročila v obdelavo. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev.
- RETRA d.o.o. si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli v obrazec pri izpolnjevanju naročila.
- Po prejemu kupnine bomo blago iz vašega naročila pripravili v dogovorjenem roku in poslali po dostavni službi na vaš naslov. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo "Pošiljka iz spletnega portala AGROTEHNIKA je bila oddana dostavni službi". V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
- Po predaji blaga dostavni službi, vam bomo po pošti poslali račun.
- Spletno trgovino spletnega portala AGROTEHNIKA lahko koristijo tako fizične kot pravne osebe. Za vse veljajo enaki plačilni pogoji.
V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila, pokličite na telefon: + 386 (0)64 19-14-22 od ponedeljka do petka od 8:00 do 15:00 ali pošljite e-sporočilo na naslov info@agrotehnika.si.
Načini oddaje naročila
Naročila preko spletnega portala:
- Oddajo naročila začnete s klikom na gumb Dodaj v košarico.
- Naročilo lahko oddate 24 ur na dan vse dni v tednu.
- V primeru težav nas pokličite na + 386 (0)64 19-14-22 ali pošljite sporočilo na info@agrotehnika.si.
- Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo, s katerim potrjujemo prejem naročila v obdelavo.
Naročila preko telefona:
- Pokličite na telefonsko številko 04/25 -11-155 ali 04/25-17-761, mobilni telefon 064/19-14-22
- Naročilo lahko oddate od ponedeljka do petka od 8:00 do 15:00 in sobote od 8:00 do 12:00.
Naročila preko e-pošte:
- Pošljite elektronsko pošto na naslov info@agrotehnika.si.
- Naročilo lahko oddate 24 ur na dan vse dni v tednu.
- V naročilo vpišite:
- šifre izdelkov s količinami
- vaše podatke (ime, priimek, naslov, e-mail, telefonsko številko)
- željen naslov dostave
- Naročilo se obdela v rednem delovnem času od ponedeljka do petka od 8:00 do 15:00 in sobote od 8:00 do 12:00. Naročila poslana po e-pošti izven delovnega časa se obdelajo naslednji delovni dan.
Preklic naročila
Prejeta naročila preko spleta lahko brez dodatnih stroškov prekličete do izvršenega plačila. Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti info@agrotehnika.si. V zadevo elektronskega sporočila navedite "Preklic naročila", v sporočilu pa navedite ime in priimek ter številko naročila.
Sprememba naročila
Pred izvršenim plačilom
Po oddaji naročila in pred izvršenim plačilom lahko spremembe naročila posredujete po elektronski pošti na naslov info@agrotehnika.si in posredujete sledeče podatke:
- ime, priimek in številko naročila
- izdelke, ki jih želite dodati, spremeniti ali odstraniti s količinami
- željene spremembe dostave
Pošljete nam lahko tudi novo naročilo, pri tem pa naprošamo, da na naš elektronski naslov info@agrotehnika.si pošljete obvestilo s preklicem predhodnega naročila.
Po izvršenem plačilu in pred predajo blaga dostavni službi
Po oddaji naročila in izvedenem plačilu je sprememba naročila možna samo, če blago še ni bilo predano dostavni službi. Po elektronski pošti na naslov info@agrotehnika.si posredujete sledeče podatke:
- ime, priimek in številko naročila
- izdelke, ki jih želite dodati, spremeniti ali odstraniti s količinami
- željene spremembe dostave
Na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo s potrditvijo možnosti spremembe. Spremembe naročil po izvršenih plačilih obdelujemo v rednem delovnem času od ponedeljka do petka od 8:00 do 15:00. V primeru, da prejmemo zahtevek izven delovnega časa, se obdela naslednji delovni dan.
Po izvršenim plačilom in po predaji blaga dostavni službi
Po oddaji naročila, izvedenem plačilu ter predaji blaga dostavni službi sprememba naročila ni možna. Ko blago prejmete, nam lahko izdelke, ki bi jih želeli zamenjati, vrnete po dostavni službi. Vrnjeni izdelki morajo biti vključno z embalažo nepoškodovani. Stroške vračila mora poravnati kupec.
Po elektronski pošti na naslov info@agrotehnika.si nam posredujte sledeče podatke:
- ime, priimek in številko naročila
- izdelke, ki jih želite zamenjati z drugimi
- izdelke, ki jih želite prejeti z zamenjavo (uporabite postopek za naročanje po e-pošti)
Stroške pošiljanja izdelkov kupcu, ki so nastali zaradi sprememb naročila, so breme kupca in se vračunajo pri novo izbranih artiklih.
Na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo s potrditvijo možnosti zamenjave. Spremembe naročil po izvršenih plačilih obdelujemo v rednem delovnem času od ponedeljka do petka od 8:00 do 17:00. V primeru, da prejmemo zahtevek izven delovnega časa, se obdela naslednji delovni dan.
Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe RETRA d.o.o., Praprotna polica 34 4207 Cerklje na Gorenjskem. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@agrotehnika.si ali po telefonu 04/25-11-155 ; 04 25-17-761
Plačilo
Kupnina za naročeno blago se plača po predračunu/ponudbi v 100 % znesku pred prevzemom ali predajo blaga dostavni službi.
Stroški dostave bodo obračunani po ceniku, ki je priložen na strani »Dostava« in bodo navedeni v ponudbi oziroma predračunu, ki vam ga bomo poslali.
Po oddaji naročila bomo preverili razpoložljivost izdelkov v skladišču in vam poslali predračun ali posredovali možnosti zamenjave izdelka.
Nakup na obroke
Podjetje RETRA d.o.o. ne nudi nakupov na obroke, kupec pa si lahko v lastni režiji uredi financiranje pri finančni instituciji, ki nudi potrošniške kredite.
Izdaja računa
Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Pri poslovanju preko spleta bomo izdali račun ob pošiljanju blaga kupcu oziroma ko bo blago odpremljeno.
Seštevanje nakupov
Registriranim kupcem bomo beležili nakupe in jim dodeljevali količinske popuste. Popusti se odobravajo skladno z načeli podjetja RETRA d.o.o. o količinskih popustih za poslovne partnerje.
Dostava
Spletna naročila izdelkov, ki so na zalogi in za katere je plačilo prejeto na transakcijski račun podjetja do 11. ure, dostavimo naslednji delovni dan do vhodnih vrat kupca.
Spletna naročila izdelkov, ki so na zalogi in za katere je plačilo prejeto na transakcijski račun podjetja po 11. uri, dostavimo drugi delovni dan do vhodnih vrat kupca.
V primeru, da naročila zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas bomo o novem dobavnem roku obvestili po telefonu ali na vaš e-naslov.
Kupljeno blago se dostavlja po Sloveniji, v dopoldanskem času na dan dobave. V kolikor želite dobavo na določen dan, nam morate to naročiti. Za dostavo morate podati pravilni naslov in telefonsko številko, na katero vas lahko prikliče dostavljalec.
Če vas v času dostave ni doma, se vam kupljeno blago dostavi naslednji dan, vendar se ponovna dostava zaračuna po ceniku dostavljalca.
Pri dostavi podpišete dostavnico, s katero potrjujete, da ste prejeli blago v dogovorjenem času ter da je bil izdelek ob prejemu pregledan in nepoškodovan.
Dostava blaga v tujino je možna samo po predhodnem dogovoru z izračunom stroška dostave (ne velja priloženi cenik dostav).
Pravica do odstopa od nakupa in vračilo naročenega blaga preko Spletnega centra AGROTEHNIKA
Vračilo artikla za fizične osebe:
V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od kupoprodajne pogodbe oz. naročila, lahko v 14 dneh to pisno sporočite na spodaj navedeni naslov ali po elektronski pošti info@agrotehnika.si, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog. Odstopni 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.
Blago lahko vrnete osebno ali po pošti na naslov:
POSLOVALNICA AGROTEHNIKA
Beleharjeva cesta 6a
4208 Šenčur
Telefon: + 386 (0)4 25 - 11 - 155
Telefon: + 386 (0)4 25 - 17 - 761
Gsm: + 386 (0)64 19-14-22
E-naslov: info@agrotehnika.si
Delovni čas:
od ponedeljka do petka od 08:00 do 17:00, sobote od 8:00 do 12:00.
Pri osebnem vračilu blaga se morate predhodno dogovoriti za termin, to lahko sporočite na zgornji e-naslov ali pa po telefonu. Pri vračilu blaga v skladišče je potrebno poleg blaga predložiti tudi račun. Na vašo željo vam lahko nepoškodovano blago zamenjamo za drugo blago ali vam vrnemo kupnino.
Na zgornji naslov ali po e-pošti info@agrotehnika.si lahko pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in predloge.
Blago morate vrniti v 30 dneh po poslanem pisnem sporočilu, da odstopate od pogodbe, in sicer:
- nepoškodovano,
- z originalno embalažo,
- v nespremenjeni količini,
- z vso pripadajočo dokumentacijo in računom.
Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga, če je blago in embalaža nepoškodovano. Blago lahko vrnete z osebno dostavo ali pa uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke.
Vračilo blaga odpovedanega naročila kot pošiljko z odkupnino ne sprejemamo.
Priporočamo, da artikle ustrezno pripravite za transport.
Pri sprejemu vrnjenega blaga se opravi pregled nepoškodovanosti blaga ter količinski prevzem. Za poškodovano blago se ne sprejema v vračilo in prav tako se ne vrača kupnine.
Vračilo kupnine za vrnjeno nepoškodovano blago bomo izvedli takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe in sicer na transakcijski račun, ki ga nam posredujete v pisnem sporočilu o odstopu od nakupa.
Vračilo artikla za pravne osebe:
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov samo v okviru garancijskih pogojev.
Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Kupnina se ne vrača.
Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja AGROTEHNIKA, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.
Čas, v katerem dobavitelj kupcu zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate, je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.
Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča (razen bele tehnike).
Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka v okvari brez mnenja pooblaščenega servisa.
Reklamacije
V primeru reklamacije, se bomo trudili, da jo rešimo v najkrajšem možnem času in v obojestransko zadovoljstvo, vsekakor pa skladno z zakonsko veljavnimi določili. Izdelke lahko reklamirate pisno ali na prevzemnem mestu podjetja RETRA d.o.o..
Stvarne napake
V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja.
Uveljavljanje stvarnih napak:
Stvarno napako lahko uveljavljate z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov info@agrotehnika.si ali osebno na prevzemnem mestu podjetja RETRA d.o.o., kjer bomo izdelek pregledali in vam izdali potrdilo o vročitvi izdelka. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od izročitve, ne odgovarjamo.
Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:
- odpravili napako na izdelku
- povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako
- izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom
- povrnili celotni plačani znesek
V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo čim prej, vendar najkasneje v roku osmih dni ugodili. V primeru spora glede obstoja napake pa vam bomo najkasneje v osmih dneh pisno odgovorili.
Varnost
Poskrbeli smo, da bo vsak nakup v spletnem portalu AGROTEHNIKA popolnoma varen. Vsi zaupni podatki, ki se prenašajo preko spleta (osebni podatki, podatki o nakupih in številke plačilnih kartic), so ustrezno kodirani, zato jih tretje osebe ne morejo prebrati.
Spletni center agrotehnika.si uporablja 128-bitni kodirni ključ in tehnologijo SSL (Secure Socket Layer). Za maksimalno varnost prenosa je poskrbljeno z mehanizmi, ki jih uporabljajo banke, finančne ustanove in najboljše spletne trgovine.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno originalno programsko opremo (posodobljeno protivirusno zaščito) svojega računalnika.
Varovanje osebnih podatkov
Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani izključno s strani podjetja RETRA d.o.o.. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Uredbo (EU) 2016/679.
Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.
Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletnega portala AGROTEHNIKA za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila ter v primeru upravičenosti in posebnih akcij.
Ukinitev registracije
Če želite ukiniti vašo registracijo v "Mojem računu", lahko to kadarkoli storite na naslednji povezavi. V razdelek "E-mail naslov" vpišite vaš e-naslov z katerim se prijavljate na spletno stran AGROTEHNIKA, s klikom na gumb "Zahtevaj izbris podatkov" to tudi potrdite. Na e-poštni naslov vam bomo poslali povezavo preko katere boste izbrisali, oziroma kjer to zaradi davčne zakonodaje ni možno anonimizirali vaše podatke. Po tem postopku bo vaš račun nepovratno izbrisan.
Odjava od e-novic
Odjava iz seznama prejemnikov e-novic je možna kadarkoli na naslednji povezavi. V razdelku"Naroči se" izberite Ne in kliknite "Nadaljuj". Odjavite se lahko tudi s klikom na odjavno povezavo v katerihkoli od prejetih e-novic. Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli našo e-pošto, v primeru, da je bila e-pošta že poslana oziroma v fazi pošiljanja. V tem primeru se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.
Omejitev uporabe osebnih podatkov
Če želite kadarkoli spremeniti način kako obdelujemo vaše osebne podatke to lahko storite na povezavi.
Podatke bomo obdelali le za aktivna naročila in za potrebe davčnega poročanja.
Prenos podatkov tretjim osebam
Če želite dokončati naročilo, je morda potrebno ali zahtevano z zakonom, da se vaši podatki prenesejo na tretje osebe (npr. ponudnike storitev kot so dostavne službe itd.), sodišča ali javne organe. Prenos vaših podatkov bo potekal izključno v skladu z GDPR, zlasti za dokončanje naročila ali na podlagi vašega predhodnega soglasja.
Nekateri prejemniki vaših osebnih podatkov se nahajajo izven naše države ali tam obdelujejo vaše osebne podatke. Raven varstva podatkov v drugih državah ni nujno na enaki ravni kot ta, ki obstaja v Sloveniji. Vendar pa vaše osebne podatke prenašamo le v države, za katere je Komisija EU ugotovila, da imajo ustrezno raven varstva osebnih podatkov ali da izvajamo ukrepe, s katerimi zagotovimo, da imajo vsi prejemniki ustrezno raven varstva osebnih podatkov, z namenom katerih sklepamo standardne pogodbene klavzule (2010/87 / ES in / ali 2004/915 / ES).
Poročanje o incidentih
Prizadevamo si, da čim prej odkrijemo incidente, ki bi lahko kakor koli vplivali na varnost podatkov. V tem primeru vam bomo to takoj javili in če je potrebno tudi pristojnem organu.
GDPR
Evropska unija je sprejela Splošno uredbo o varstvu podatkov (bolj znano po kratici GDPR).
Celotno vsebino uredbe si lahko preberete v angleščini in slovenščini na navedenih povezavah.
Nova ureditev na področju uporabe in obdelave osebnih podatkov prinaša številne prednosti za uporabnike, na primer:
- še bolj vam prilagojeno obveščanje,
- okrepljen nadzor nad vašimi osebnimi podatki,
- enostavnejše podajanje zahteve za popravek osebnih podatkov,
- možnost prenosa podatkov na drugo organizacijo,
- podajanje jasnega in izrecnega soglasja, za katere namene lahko uporabljamo vaše podatke.
Skladno z GDPR uredbo lahko sami kadarkoli ukinite registracijo na portalu AGROTEHNIKA, umaknete soglasje za uporabo osebnih podatkov ter spremljate osebne podatke, ki jih hranimo. za več informacij smo dosegljivi na info@agrotehnika.si oziroma na telefonskih številkah + 386 (0)4 25 - 11 - 155, + 386 (0)4 25 - 17 - 761, mobitel + 386 (0)64 19-14-22.
Če menite, da naša obdelava vaših osebnih podatkov krši zakonodajo o varstvu podatkov ali da so vaše pravice do varstva podatkov kršene na kakršen koli način, imate pravico vložiti pritožbo pri pristojnem nadzornem organu. V Sloveniji je to Informacijski pooblaščenec.
Odveza odgovornosti
Vsebino, objavljeno na straneh spletnega portala AGROTEHNIKA, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. RETRA d.o.o., zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani, vendar ne prevzema nobenih garancij o njeni ažurnosti in/ali natančnosti. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.
RETRA d.o.o. ali katerakoli izmed drugih pravnih ali fizičnih oseb, ki so sodelovale pri nastanku in izdelavi spletnega portala AGROTEHNIKA, ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh spletnega portala AGROTEHNIKA ali za kakršnekoli tehnične napake. Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala v spletnem portalu AGROTEHNIKA. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.
RETRA d.o.o- si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletnega portala AGROTEHNIKA kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
RETRA d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko + 386 (0)4 25 - 11 - 155, + 386 (0)4 25 - 17 - 761, mobitel + 386 (0)64 19-14-22, pošljite elektronsko sporočilo na info@agrotehnika.si ali nam pišite na naslov RETRA d.o.o., Praprotna polica 34 4207 Cerklje na Gorenjskem. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList.